Clientul trebuie sa notifice intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin formularul de retur, in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data primirii produselor. Costul aferent returului este suportat integral de catre client.
Dupa receptionarea cererii, clientul trimite coletul retur prin intermediul oricaror firme de curierat (ex: FAN Curier, Sameday, Urgent-Cargus, DPD, GLS) la adresa specificata in Formular de retur.
In cazul in care clientul a platit o taxa de transport pentru livrarea comenzii, aceasta NU va fi returnata in cazul in care se solicita returul comenzii respective.
In cazul in care clientul doreste un alt produs (alta marime sau alt model), schimbul este GRATUIT*, in termen de 30 zile calendaristice! Orice client are dreptul la un singur schimb gratuit pentru fiecare comanda receptionata si trebuie sa completeze Formular de schimb.
Pentru comenzile internationale returul coletului cade in sarcina clientului si NU se ofera schimb gratuit.
Nu se accepta in nicio situatie colete retur prin Posta Romana cu ridicare de la oficiul postal.
Pentru a returna un produs, va rugam sa accesati link-ul de mai jos și sa îl completați cu toate datele solicitate :
Formular de retur
Pentru a schimba un produs, va rugam sa accesati link-ul de mai jos și sa îl completați cu toate datele solicitate :
Formular de schimb
In cazul in care doriti schimb de marimea, va rugam sa mentionati marimea dorita.
POLITICA DE RETUR:
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre Client.
Clientul poate returna/schimba produsele achizitionate, in urmatoarele conditii:
- Produsul sa nu fie purtat sau spalat si sa prezinte toate etichetele intacte;
- La predarea catre curier produsul sa fie ambalat si sigiliat in cutia originala;
Clientul poate returna in mod Gratuit produsele achizitionate, doar in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site;
- Coletul prezinta deteriorari severe;
- Produsele au fost livrate gresit (marime gresita, cantitate/culoare diferita fata de comanda)
- In cazul in care se doreste schimbul produsului cu un altul de pe site, aceasta se poate realiza rapid prin procedura "COLET LA SCHIMB". In acest caz va rugam sa ne contactati prin formularul de retur de mai jos :
Clientul TEXTEL INDUSTRY SRL nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (produsul este folosit, nu are toate etichetele intacte).
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in 10 zile lucratoare de la primirea returului cu conditia respectarii de catre Client a articolului.TEXTEL INDUSTRY SRL rambursează sumele menţionate prin transfer bancar in contul indicat de catre Client. TEXTEL INDUSTRY SRL nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de TEXTEL INDUSTRYSRL.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client pentru returnarea produselor, nu se ramburseaza.
Premiile sub forma de voucher, sau produse TEXTEL INDUSTRY SRL, castigate in urma concursurilor desfasurate de TEXTEL INDUSTRY SRL, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.
In cazul in care Clientul primeste in cadrul comenzii unul sau mai multe produse cu titlu Gratuit, el are obligatia de a le returna si pe acestea in mod integral, in cazul in care doreste returnarea comenzii.